wtorek, 22 września 2015

Garstka fotek

No to dzięki Małżowi! Bo ja dalej ciemna w kwestii zdjęć, jeśli chodzi o technikę obróbki i sposób zamieszczania.

Na początek pałac w Baranowie Sandomierskim.

 

 

 

DSC03423

A tu jedyna fotka zrobiona w Sandomierzu, tzw. Ucho Igielne.

DSC03439

W Baranowie dosiadłam bizona. Strasznie twardy miał grzbiet...

DSC03440

A to Szydłów, zwany polskim Carcassonne.

DSC03444

Pacanowski Matołek jak z ,,Misia''...

DSC03450

Chwila relaksu w dzwoneczku konwalii...

DSC03454

Prastara dzwonnica przy świątyni w Wiślicy. I równie prastara ja!

DSC03458

I już zamojski park u schyłku lata. A nadal piękny!

DSC03461

I urokliwe ormiańskie kamieniczki.

DSC03465

I Ratusz zamojski, gdzie masowo odbywały sesje fotograficzne młode pary.

DSC03467

A tu sobie kucam przy kolorowej fontannie na Rynku Wodnym.

DSC03471

To by było na tyle na dziś...

18 komentarzy:

  1. O, byłyśmy w tym roku w tych samych miejscach! (prawie)
    Tylko bizon to nie Baranów, a Kurozwęki - ostatnio "na językach" z powodu bizonów właśnie... Pozdrawiam serdecznie, cieszą mnie te zdjęcia niezmiernie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie!
    Jeszcze nie byłam w tamtych stronach, a Twój opis i zdjęcia bardzo zachęcają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje rodzinne miasto zachwyca mnie niezmiennie. Czas na odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ten klomb w zamojskim parku też odwiedziliśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to podziękowania dla Małża, za te zdjęcia. Jak już rozejdzie się z pracą, to nauczy Cię zarówno obróbki zdjęć jak i sposobu ich zamieszczania. To wcale nie takie trudne jak Ci się wydaje. A zdjęcia naprawdę ładne.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że i we mnie się znajdzie ochota do nauki!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo to pozycja obowiązkowa...:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To Ty z Zamościa? Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za sprostowanie! Tyle było tych miejsc ciekawych, że się w głowie nazwy pomieszały. Oczywiście, to tam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie oczywiście ze względu na patriotyzm lokalny najbardziej podobają się zdjęcia z Zamościa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj
    Piękna fotorelacja, miejsca godne odwiedzenia ;)
    Pozdrawiam jesiennie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkowicie rozumiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co roku odkrywamy nieznane dotąd zakątki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tu u nas w naszym Kraju. Jeszcze w tamtych stronach nie byłam. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz fajna fryzurke! Mam ochote na taka, ale chyba mam za marne wlosy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm... Teraz nie wiem, czy to o mojej głowie, czy Blucyny...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...