wtorek, 29 stycznia 2013

Gdyby...

Nieustająco mi się wydaje, że gdyby pani posłanka Anna Grodzka była ,,ładniejsza'', to i komentarze na Jej temat wśród polityków byłyby inne...


Rzadko zajmuję się tu polityką, ale tym razem nie zdzierżyłam! To, co wygaduje  najsłynniejsza obecnie posłanka PiS, po prostu nie mieści mi się w głowie! Stopień skretynienia tej osoby wprost obezwładnia...


Na wygibasy ruchowe chodzi ze mną pani niesamowicie podobna do posłanki Grodzkiej. Może tylko ze trzydzieści centymetrów niższa... Poza tym wypisz-wymaluj!  I co? Mam się brzydzić?!  Mam dociekać, czy przypadkiem płci nie zmieniła? A po jaką cholerę, pytam! Co mnie do tego?!  Sympatyczna dziewczyna i tyle!


Pani Pawłowicz pewnie by znalazła powód do ... No właśnie! Do czego? Do omijania szerokim łukiem? A niby dlaczego?! Że dziwadło? A co to mnie obchodzi? Kobita jak kobita!  Że tam trochę ,,męska''... Co komu do tego?!


Znam paru zniewieściałych facetów. Przyjaźnię się z nimi. I parę ..zmężczyźniałych'' kobiet. Bo nie miały innego wyjścia. Przy  nadto wydelikaconych samcach... Życie wymaga korekt!


Tak czy owak, kto jak sobie pościele, tak się wyśpi! I tego się trzymam!


 

19 komentarzy:

  1. A pani Pawlowicz to akurat taka gwiazda, ze naprawde zabiera glos w sprawie urody???
    Widzialam jej wystapienie w Minsku Mazowieckim...
    Bosze.... kobiety na widowni ladniejsze, co akurat nie powinno byc zadnym kryterium, ale skoro sie pani posel wypowiada, to i mnie wolno. Ale kobiety z widowni na 100% bardziej eleganckie i w porownaniu z pania posel Pawlowicz wygladaja czysto.
    Pani Pawlowicz wyglada jak... no dobra, daruje sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana lawniczkowno, ze posel cham to oczywiste, takjak oczywistym jest ze nie ona jedna ze przywolam profesorska morde niesiolowska na swiadka. Ze posla palikotowego obrazono udowadniac nie trzeba, nie po to papiery sie wyrabialo by wyzywac od mezczyzn. Bo pismo to rzecz swieta nie zmysly czy zdrowy rozsadek a juz na peno nie badanbie cielesne lecz dokument kwalifikuje ze sie jest kim sie jest, co tu dozo gadac. Czyli jak dotad in meritum zgoda...schody sie zaczynaja gdy do zenskiej toalety publicznej badz do klubowej sauny zachodzi osobnik wyposazony w magistrackie papiery i narzady plciowe tym papierom przeczace...

    tolerancja rzecz chwalebna a zdrowy rozsadek jescze bardziej. To ja Ci mowie wojt osoba urzedowa ktora glosowala za malzenstwami homoseksualnymi i wyrzutow sumienia nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. "... I co? Mam się brzydzić?! Mam dociekać, czy przypadkiem płci nie zmieniła? A po jaką cholerę, pytam! Co mnie do tego?! Sympatyczna dziewczyna i tyle!..."

    Z ta sauna to oczywiscie do tego akapitu nawiazalem
    Wyraznie byscie kolezanko dociekaly gdyby sasiadka zazywajaca w swej nagosci goracej kapieli powiewala przyrodzeniem, badz oddawala m...cz na stojaco...przypuszczam ze nie bylabys tak liberalna, tak jak nie byli rodzice dziewczat z jedne z torontonskich szkol srednich gdy domagali sie trzeciej toalety dla mlodzienca legitymujacego sie dokumentem potwierdzajcym stan zenski i przyrodzeniem generalnie uznawanym za meski.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardziej mnie smucą nieprzemyślane wypowiedzi posłanki, która będąc wykładowcą na uniwersytecie powinna być autorytetem dla młodzieży a jest pośmiewiskiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Pawłowicz to powinna biegusiem zmienić psychiatrę, bo dotychczasowy,
    jak słychać ( i widać) ,zdecydowanie za mało skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Basia-weselnapiekarka30 stycznia 2013 01:41

    Może p.Grodzka jest gruboskórna i ją te słowa nie bolą,ale rodzina-syn,przede wszystkim matka.Myślmy o innych.Dotyczy to też Palikota,chyba,że świadomie wywołuje ten wiatr i sieje burze chcąc ratowac siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego między innymi brzydzę się polityką

    OdpowiedzUsuń
  8. Zenujace sa takie wypowiedzi na forum publicznym. Ale mnie w tym kraju juz nic nie zdziwi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~matka-dzieciom30 stycznia 2013 13:27

    Mnie tez irytuje jak brzydka pani o wyglądzie i zachowaniu kuchty mówi, ze inna pani jest brzydka i duża (sama zresztą tez niemała). Przepraszam kuchty - to też z mojej strony nieładnie te kuchty tak obrażać...

    Jaki uniwersytet- takich sobie i doktorów na stanowiska profesorskie zatrudniają.... Jaki profesor - tacy studenci.... jacy wyborcy taki i poseł. No cóż... Sama się do tego sejmu nie wepchała - ktoś wybierał taką gwiazdę - i to najbardziej jest przerażające - że ich więcej musi jest:-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Grodzka mogłaby się poradzic stylistki i juz by wyglądała lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu się w pełni zgadzam! Można by niejedno poprawić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejrzewam, że jest ich ,,mrowie a mrowie'', niestety!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie wciąż jeszcze dziwi... Czy jest na to jakiś lek?

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, powodów można by setki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę chęci na zadymę na pewno jest. Pani G. wysuwając się na ,,front'' musiała się spodziewać, co ją czeka w naszym znanym z chrześcijańskiego miłosierdzia kraju. Widzę w tym jakąś wielką desperację...

    OdpowiedzUsuń
  16. I psychiatra by odsapnął... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostactwo nijak się ma do najwyższych nawet tytułów... Smutne to!

    OdpowiedzUsuń
  18. Należy tu dodać, że to nie PANI, a PANNA! Co istotne w tym momencie...

    OdpowiedzUsuń
  19. O aspekcie saunowo-toaletowym nie pomyślałam akurat. Ale ta trzecia toaleta to niegłupi pomysł...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...