niedziela, 25 stycznia 2015

Niestety...

... fotek z ptactwem na razie nie będzie! Że moje nie wyszły, to drobna szczegóła. Ale że i Małżowi, doświadczonemu fotografowi, się nie udało? Wszystkie zdjęcia niewyraźne, poruszone, ptaszki jednak szybsze od człowieka. Będziemy pracować nad refleksem...


***


Kilka nowych zadań przed naszym Kołem Gospodyń. O dzisiejszym zebraniu dowiedziałam się dosłownie ,,tri pried czasom''. Właśnie zeszłam z ćwiczeń na rowerku. Łeb spocony, reszta takoż, akurat się w szlafrok przyodziałam,  a tu dzwoni Hala. - Wiesz o spotkaniu? Bo się zaczyna za 10 minut!


No to takim sprintem, na jaki tylko stać 60-latkę! Ochlapałam ciało, na głowę już czasu nie było. Narzuciłam okrycie spodnie i wierzchnie. W zasadzie zdążyłam... - Na czerep mi proszę nie patrzeć! - zaapelowałam do koleżanek.


Przed wyjściem z zebrania Betty zapytała, czy znów byśmy razem nie pojeździły na aerobik. Nie mam pojęcia, czy dam radę, ale zdecydowałam się spróbować. Najwyżej padnę...


***


Sfilmowano kolejną powieść Miłoszewskiego po ,,Uwikłaniu''.  ,,Ziarno prawdy''. Czytało się znakomicie! Czy Więckiewicz w roli komisarza  się sprawdzi? Po Wałęsie i Hitlerze... Chyba może już zagrać wszystko. Jak Kot. To chyba najbardziej udany polski tandem aktorski na dziś.


Z trudem wielkim natomiast zmęczyłam pana Miłoszewskiego  ,,Domofon''. Tak inny od wcześniej zaliczonych trzech powieści. Ni to horror, ni fantasy. Ni pies, ni wydra, coś na kształt świdra.  Nie moje klimaty zdecydowanie... Panie Zygmuncie umiłowany, nie idź tą drogą!




 

10 komentarzy:

  1. ~Rafał Targoński26 stycznia 2015 03:55

    e luz bez napinkui poczekamy, bylebyś do wiosny zdążyła je sfocić zanim się wezmą rozumieś rozmyśląi odlecą :)... idę czytać dalej....

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie jestem przekonana do Miłoszewskiego, nie przebrnęłam przez książkę, może do niej nie dorosłam? sama nie wiem
    j

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłoszewskiego uwielbiam, zwłaszcza serie o Szackim!:)
    Uwikłanie - film, zdecydowanie się nie udał, moim zdaniem.
    Za to na Gniew sobie ostrze pazurki, Więckiewicza uwielbiam ;) A widziałaś resztę obsady?? Wg mnie świetnie dobrani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko można spotkać książkę, która się podoba każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Uwikłania'' nie widziałam i na razie nie czytałam. ,,Ziarno prawdy'' bardzo mi się podobało. Obsada zachęcająca...

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety za pana M. dziękuję, nie moje klimaty (próbowałam!). Zresztą ostatnio utknęłam pomiędzy Religą, Ćwiartką raz Korwin Piotrowskiej i Chcę żyć Piórga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy czyta, co lubi! Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  8. znam przysłowie o radach i piekle ale..
    używam w takich nagłych a niespodziewanych wypadkach suchego szamponu, psika się na włosy, potem raz-dwa wyczesuje i nie ma tego dyskomfortu, uczucia nieświeżości na łbie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam przekonania do tego wynalazku...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...