czwartek, 22 września 2016

Obiecane

EmptyName_6

 

Bazylika w Egerze wieczorową porą, widok od tyłu...

 

EmptyName_17

 

Ponoć najpiękniejsze miejsce na Węgrzech - Lillafured. Pałac wśród Gór Bukowych, zbudowany w latach międzywojennych, potem luksusowy ośrodek dla komunistycznych władz .

 

 

EmptyName_16

 

U podnóża pałacu tarasowe ogrody.

 

EmptyName_15

 

I wodospad, może nie jakiś ogromny, ale na Węgrzech największy.

 

EmptyName_13

 

Całej budowli jakoś nie udało się ująć na fotografii...

EmptyName_11

 

Pomiędzy zagranicznymi wspominkami nasz dożynkowy wieniec. No powiedzcie, czy nie ładny?

 

 

EmptyName_8

 

Relaksujemy się z Magdą na głównym placu Egeru, pod pomnikiem bohatera.

 

 

EmptyName_7

 

Widok z okien naszego ,,apartamentu''.

16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    Ps. Chciałabym zobaczyć wieniec, który wygrał... (Czy jest możliwość ustawienia wyniku???)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję w imieniu twórczyń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyniki są trochę ustawione. Pilnuje się kolejki, skoro jakieś sołectwo dawno nie wygrało, wygrać musi! Choćby badyla przyniesiono...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec mocno alegoryczny i chyba jury nie zrozumiało przesłania.
    Na ogół jury lubi takie typowe, bez przesłania, czyli mini wystawę wszelakich płodów rolnych.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ~matka karmiąca24 września 2016 08:35

    Wieniec bardzo ładny i udany .Mnie się bardzo podoba . I podoba mi się Zgaga w sukience .I ładna i zgrabna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Niedawno byłam w Budapeszcie i mnie zachwycił:)
    Sędziowie nie mają gustu, Wasze dzieło najwyższej klasy !
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w tym Egerze. A ja ostatnio byłam w Hajduszoboszlo :)
    Pozdrawiam serdecznie właścicielkę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pięknie podobno! Za pozdrowienia dziękuję i również przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Budapeszt piękny, rzeczywiście. Jednak my wolimy nieco bardziej prowincjonalne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, zarumieniłam się... Dzięki|!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieniec prześliczny - to "jury" to chyba ślepe było. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieniec jest przepiękny - to "jury" chyba ślepe było - Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam ze zorganizowaną wycieczką akurat w Budapeszcie, dlatego o nim piszę.
    Nie wątpię, że są inne równie atrakcyjne miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście! Każdy kraj ma mnóstwo pięknych miejsc...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...