sobota, 30 grudnia 2017

Roczek

No i przyszło nam dziś świętować pierwsze urodziny Igi. Była masa prezentów, tort oczywiście i cała rodzinka w komplecie, z naszymi Amerykanami włącznie.


Trochę się Asia bała, czy się wszyscy zmieścimy w niewielkiej przecież przestrzeni, ale było całkiem wygodnie. Bohaterka dnia w dobrym humorze, raz się tylko rozpłakała, gdy sobie przytrzasnęła paluszki szufladą komody... Na koniec, zmęczona wrażeniami, przylgnęła do dziadka Andrzeja, wtuliła się tak mocno, że wszystkich wzruszyła, po czym dała się bez problemu wykąpać i położyć spać.


Bilans roczku zadowalający - od półtora miesiąca Igunia chodzi, a nawet biega. Praktycznie wszystko rozumie, mówi niewiele, ale stopniowo powiększa zasób słownictwa. Najważniejsze, że to dziecko ciekawe świata, o bystrych oczkach i zdecydowanie badawczej naturze. I, co najważniejsze, panna zdrowa jak rydz!


***


Dla mnie ten dzień był też niezwyczajny z dodatkowego powodu - dokonałam coming outu! Po raz pierwszy od roku z górką wystąpiłam publicznie bez peruki. Włosy jeszcze króciutkie, ale już na tyle porosłam, by się przestać maskować. Na zewnątrz nadal występować będę we włosiu syntetycznym, bo cieplej. Ale w warunkach domowych już bez!

13 komentarzy:

  1. [IMG]http://i67.tinypic.com/sfco6q.jpg[/IMG]

    OdpowiedzUsuń
  2. http://i67.tinypic.com/sfco6q.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia dla Jubilatki! Bardzo wcześnie zaczęła chodzić! Myślę, że "porost" poprawił Ci wielce humor. A ja przestałam farbować włosy i pogodziłam się z siwizną. W nagrodę włosy postanowiły mi mniej wypadać (przy Hashimoto to ich ulubiona rozrywka).
    Życzę Tobie i Twej Rodzinie naprawdę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, same dobre wiadomości i niech tak dalej będzie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, radosny koniec roku! Niech Nowy będzie cały tak szczęśliwy i pogodny! No i zdrowy przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku Iguni a Tobie odwagi!!! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Dla wnusi serdeczności, niech nadal rośnie w zdrowiu na pociechę bliskich:)
    Dla Ciebie na Nowy 2018 Rok przede wszystkim zdrówka, radości, szczęścia i miłości:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niniejszym gratuluję i życzę w Nowym Roku całościowej reaktywacji fryzury, ale co tam włosy... zdrowie najważniejsze... reszta jest miłym, czasami przemiłym ale jednak dodatkiem do życia... Pomyślności i miłości w każdym dniu Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. meszek na głowie...fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim powyżej za życzenia dla ,,jubilatki'' i jej babci!

    OdpowiedzUsuń
  11. ~matka karmiąca1 stycznia 2018 16:36

    Same pozytywne wydarzenia ! Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ~Iwona Zmyślona7 stycznia 2018 01:07

    Dla Jubilatki z okazji Urodzin, dla Ciebie z racji odzyskania zdrowia i owłosienia na głowie, a dla całej Rodzinki z okazji nowego roku najlepsze, najpiękniejsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się dołączam do życzeń. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...