niedziela, 13 stycznia 2013

I tam!

Trzecie podejście! Co i raz laptok wariuje! Kasuje wpisy... Może nie lubi WOŚP?... Prawica moherowa rulez?! Tymczasem zanosi się na kolejny rekord... Bo skoro o północy prawie 40 milionów? To w efekcie sporo ponad 50 w finale...


Seniorem już będąc wspierałam, jak mogłam.... W Lidlu i Almie... W tej ostatniej młodzian pobierający datek, zawołał: - Dziękuję i Bóg zapłać! - Pewnie ministrant - zawyrokował Małż. I rzeczywiście! Ten sam przybył na kolędę! I zaprezentował cudowny tenor...  Wprost operowy!


Mamidło przejęło się wizytą duszpasterską na tyle, że obuwie zmieniło z bamboszy na  wiosenno-jesienne pantofle! I sweterek ,,gościowy'' przyodziało...  Samo z siebie!


I nieważne, że wizyta trwała circa 3 minuty... Kapłan nie bardzo wiedział, jak zareagować na zastaną sytuację... Ważne, że dla Mamy było to WYDARZENIE!

8 komentarzy:

  1. Co roku licytuje sobie w myślach jak długa będzie kolęda, to sprint a nie odwiedzanie wiernych...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w tym roku pierwsza wiejska kolęda. pewnie będzie dłuższa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ~andante spianato14 stycznia 2013 02:14

    Na "Bóg zapłać" od pewnego młodego człowieka usłyszałam - z Bogiem niech się ciocia liczy sama . A akcję wsparłam , a jakże. Vale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    I u mnie po kolędzie już. Była w sobotę. A, że znamy się z Braciszkami z naszego klasztoru, było o tym i owym. Miło :)
    Pozdrawiam cieplutko na dobry tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Braciszków to pewnie okazja, by z innymi niż na co dzień ludźmi porozmawiać. Nasza gdyńska wizyta była najkrótsza, jaką miałam okazję widzieć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ot, młódź teraźniejsza - bezpośrednia bardzo!....

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno! Na wsi przecież czas inaczej płynie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie tylko, czy to parafianie chcą szybko mieć z głowy, czy też kapłanom się śpieszy?...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...