czwartek, 7 marca 2013

Taki dzień się zdarza...

... no, może nie raz, ale na pewno niezbyt często!


W MOPS-ie co było do załatwienia, w dwie minuty załatwiłam. Z wrażenia, że bez żadnego wystawania w kolejce,  aż zostawiłam torbę eko. Nieważne!


Potem do Urzędu Miasta po kartę parkingową dla wożących niepełnosprawną osobę. I znów jak z płatka! Istny dzień dobroci dla petenta...


Wróciliśmy po niecałej godzinie, podczas gdy spodziewaliśmy się co najmniej dwugodzinnej absencji w domu. Umyłam Mamidłu głowę i postanowiłam przejść się jeszcze do osiedlowej biblioteki. Idąc pomyślałam, że trzeba by i z moją głową jakiś porządek zrobić. Weszłam do salonu fryzjerskiego z zamiarem zapisania się na piątek lub poniedziałek. A pani na to: - A dlaczego nie zaraz? Nikogo nie ma!


No to zasiadłam i zostałam ostrzyżona ,,z marszu''. I tylko Małż się lekko niepokoił, dlaczego ja aż tak długo trzy książki wypożyczam?


***


Do czwartkowego ,,cudu'' obowiązkową łyżkę dziegciu dodała jedynie pogoda. Po cieplutkiej, prawdziwie wiosennej środzie nagle znów zimnisko i wiatr paskudny. A już tak miło było się ,,przesiąść'' w półbuty i lżejszą kurtkę...


 

8 komentarzy:

  1. W Nakle nad Notecią taka sama pogoda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ta nasza nie lubiana zima nie chce odpuścić:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Antoni Relski8 marca 2013 00:27

    I co robić z takim nadmiarem wolnego czasu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tak, taki spontan, jak to mówi dzisiejsza młodzież, jest najlepszy! Czyś z fryzury zadowolona przynajmniej, bo nic nie piszesz :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się ma 3 włosy na krzyż, to się jest średnio zadowolonym z fryzury. Ważne, że skróciłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Otóż to! Głupoty do głowy przychodzą i dzień następny zmarnowany...

    OdpowiedzUsuń
  7. No, zaparła się...

    OdpowiedzUsuń
  8. NIkła pociecha, ale dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...