sobota, 6 kwietnia 2013

Hurra, hurra!!!

No, kto był najlepszy w wojewódzkim konkursie Kół Gospodyń Wiejskich? Nasze cudne ,,Grabinianki''! Piękne, zdolne, inteligentne, z klasą!


Cieszę się, jakbym sama udział brała w zmaganiach. Gdybym mieszkała w pieleszach na stałe, na pewno bym się włączyła w przygotowania, choć formalnie członkinią nie jestem. Jednak serce zawsze z nimi, bo tam przecież moje wiedźmy ukochane - Dorota, Betty, Halusia. A jeszcze dwie Izy, Anka, Monika, Kaśki dwie szalone... Same perły żuławskie!


Żeby tak jeszcze na fali sukcesu władze gminy zrozumiały, że nasz grajdołek zasługuje choćby na skromną świetlicę, gdzie dziewczyny mogłyby się spotykać i mieć gdzie wykorzystywać oraz przechowywać  swoje trofea. Nagromadziły już bowiem sprzętu cennego rozmaitego, który z konieczności po prywatnych domach trzeba upychać. A tymczasem przygotowania do wszystkich większych występów muszą się odbywać, niestety,  w coraz mniej gościnnych progach szkoły...


***


W Gdyni tymczasem dzień niemal wiosenny się skończył. Wreszcie rozkwitły moje krokusy... Pytanie tylko, czy znów nie zostaną przysypane, bo na coś białego się ponoć  zanosi. Nie ma, niestety, żadnej nadziei na kwiecie w pieleszach, bo tam jeszcze ogródek cały pod ,,pierzyną''...


Oparłam się przemożnej chęci zakupienia na rynku bratków. Ale za tydzień już nic mnie nie powstrzyma! W końcu ,,ta zima kiedyś musi minąć''...

12 komentarzy:

  1. Minąć musi . Przynajmniej mam taką nadzieję. Ostatnio jednak przeczytałam że podobno mała epoka lodowcowa nadchodzi co ma skutkować długimi mroźnymi i śnieżnymi zimami./ Też nie mam co czytać!/ Bałtyk będzie cały zamarzał i to na długo . Mam tylko nadzieje że klimatolodzy tak jak meteorolodzy jednak się mylą bo od lat nastawiona jednak byłam na ocieplenie klimatu a tu taka nowina.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~matka-dzieciom7 kwietnia 2013 08:31

    oglądałam w TV:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~matka-dzieciom7 kwietnia 2013 13:12

    oglądałam w TV, ale zjadło mi notkę!!!!!! dwie nawet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocieplenie jest, tylko nie u nas akurat! Ot, sprawiedliwość, my zawsze poszkodowani i pod wiatr...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie załapałam, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymać, pazurami i zębami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może by Góra spojrzała łaskawiej na ten polski padół?

    OdpowiedzUsuń
  8. E, w Panoramie pokazali wszystkie starsze panie z Kół Gospodyń Wiejskich, a nasze dziewczyny dopiero na koniec, gdy krzyczały Grabinianki! Grabinianki! Ale zadnej wypowiedzi, zadnego show gnojki nie pokazali!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, trudno! Ważne, że były! I tak są super-star!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Grabinanek i ich wielbicielki. Idzie wiosna to się już czuje Pozdrawiam-;)

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...