czwartek, 26 grudnia 2013

***

Dziś kilka minut przed osiemnastą odeszła Mama...


Jeszcze w Wigilię wszystko było normalnie. A nawet i do Asi, i do mnie powiedziała po kilka słów, co się dawno nie zdarzyło. W pierwsze święto przed siódmą rano poinformowano nas, że Mama jest w szpitalu. Diagnoza - rozległy udar! Rokowania  raczej pesymistyczne. Niewiele dało się zrobić...


Byliśmy dziś po piętnastej. Z Asią. Widać było, nawet bez pytania lekarzy, że stan się od wczoraj pogorszył. I czuliśmy, że to mogła być pożegnalna wizyta...


Dwie godziny później zadzwoniła komórka...

38 komentarzy:

  1. Bardzo mocno przytulam Cię do serca

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromnie współczuję.
    Również dzisiaj mija pierwszy miesiąc od śmieci mojej teściowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne miałaś Święta ,współczuje w tych ciężkich chwilach i na ile się da ,trzymaj się ! Przytulam -Eliza F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro...Przytulam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgago, jestem z Wami duchem i modlitewnie... Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kondolencje.
    Znam ten ból, tylko u mnie komórka zadzwoniła o 6,10 rano......
    Pomyśl,że teraz Mama jest wolna,radosna i bez cierpień.........

    P.S
    W temacie polecam:
    Eben Alexander "Dowód"
    Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo współczuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. -- trudne to chwile w życiu człowieka , gdy odchodzi ktoś bliski, taki już los, ale póki będzie żyć w Waszej pamięci poty będzie żyć... moją mama odeszła prawie rok temu, a ciągle czuję jej obecność...
    -- przytulam i jestem z Wami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjmij wyrazy współczucia...

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Klarka Mrozek27 grudnia 2013 02:34

    życzę siły w przetrwaniu tych ciężkich chwil

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjmij wyrazy glebokiego wspolczucia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrazy współczucia...Ściskam Cię mocno i łączę się w myślach...
    Trzymaj się****

    OdpowiedzUsuń
  13. ~Rafał vel lipton_ER27 grudnia 2013 06:04

    trzymaj się... :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Ela z Gdańska27 grudnia 2013 07:14

    Serdeczne wyrazy współczucia,siły na najbliższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. ``...Daj nam wiarę, że to ma sens.
    Że nie trzeba żałować przyjaciół.
    Że gdziekolwiek są - dobrze im jest,
    Bo są z nami choć w innej postaci.
    I przekonaj, że tak ma być,
    Że po głosach tych wciąż drży powietrze.
    Że odeszli po to by żyć,
    I tym razem będą żyć wiecznie...``

    OdpowiedzUsuń
  16. ``...Daj nam wiarę, że to ma sens.
    Że nie trzeba żałować przyjaciół.
    Że gdziekolwiek są - dobrze im jest,
    Bo są z nami choć w innej postaci.
    I przekonaj, że tak ma być,
    Że po głosach tych wciąż drży powietrze.
    Że odeszli po to by żyć,
    I tym razem będą żyć wiecznie...``
    Trzeba nam w to wierzyc w tych trudnych chwilach, gdy odchodza nasi Bliscy... wpolczucia Zgago...

    OdpowiedzUsuń
  17. składam kondolencje

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie współczuję....
    choinka

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak bardzo mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za tak liczne wsparcie duchowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę przyjąć kondolencje...

    OdpowiedzUsuń
  22. Najszczersze kondolencje kochano Zgago.Perełka

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi przykro. Współczuję Pani i całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ~matka-dzieciom28 grudnia 2013 05:40

    Niewesołe święta - chociaż niby się człowiek spodziewał, to jednak... Trzymajcie się dzielnie, wspominajcie Mamę ciepło. Tyle teraz jej co w pamięci i na zdjęciach. Współczuję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem odchodzą nasze anioły,
    I nagle w miejscu staje czas,
    A z nimi cząstka nas odchodzi
    I wielki smutek marszczy twarz.


    Czasem na chwilę gaśnie słońce,
    Duszę wypełnia gęsty mrok,
    Nikną nadzieje i marzenia
    I w pustce ginie tęskny wzrok.


    Czasem odchodzą dobrzy ludzie,
    Co nam pomogli w życiu wiele
    I próżno wtedy pytać Boga,
    Czemu odchodzą przyjaciele.


    Lecz oni ciągle przecież żywi,
    Nadal wytrwale są wśród nas,
    Ich dusze przy nas pozostały,
    Tylko ich ciała zabrał czas

    Tak mi przykro to czytać bo zaraz przypomina mi się śmierć mojej Mamy. Grażynko moje bardzo szczere kondolencje dla Ciebie i dla Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  26. ...........
    przytulam - Gryamolinda

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgago, szczere wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z serca współczuję i tulę jak mogę najmocniej...

    OdpowiedzUsuń
  29. ~matka karmiąca28 grudnia 2013 15:17

    Trudny Zgago miałaś ten rok... Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  30. ~Antoni Relski29 grudnia 2013 23:56

    Tak mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak bardzo współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyrazy wspolczucia

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...