czwartek, 12 marca 2015

Wsjegda gatow!

Jakiekolwiek zadanie wyznaczy nasza Matka-szefowa KGW - jestem w gotowości!


Tym razem będę robić za sklepową! Podczas Jarmarku Wielkanocnego na Targu Węglowym w Gdańsku. W niedzielę przedświąteczną od czternastej do osiemnastej. Oferuję wraz z Matką żurek, pierogi i mazurki. Oraz ozdóbki okolicznościowe...


Doświadczenie w materii zerowe absolutnie! Rozmaite już w życiu funkcje pełniłam, ale takiej jeszcze nie... Na dzień dzisiejszy przygotowania zakończyłam poprzez nabycie składanego krzesełka za circa 30 zł. . Bo na stojaka przez 4 godziny na pewno nie wydolę!


Matka zapewnia, że spoko... No, pasmotrim-uwidim!


***


Do wyjazdu Kołowego też się przygotowuję. Mentalnie i materialnie. Oraz finansowo... Kostium kąpielowy posiadam, szlafroczek nabyłam nowy, bo domowy sprany i ,,niewyględny'' raczej...


Ofertę SPA  dogłębnie przejrzałam. Coś tam mi świta, że ewentualnie... Za stówkę  z  małym hakiem. Będzie się działo!


Mam jeszcze niemal dwa tygodnie na przemyślenia. M.in. na to, co Małżowi do konsumpcji zostawić  na dwa dni... By nie głodował! Od kilku dobrych lat go nie zostawiałam samego... Ostatnio przed emeryturą, gdym na zieloną szkołę wybywała! Czyli 9 lat temu z okładem...


***



Za to  Asia w trasę rusza. Augustów, Łódź i Stolica! Niezły maraton w trzy dni...


6 komentarzy:

  1. ~Antoni Relski13 marca 2015 05:42

    Faceta wypuścić na miasto. Da sobie radę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię atrakcje czekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do miasta daleko... A korzonki jeszcze słabe i jagódek brak. Nawet szczawiu nie uświadczysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Klarka Mrozek13 marca 2015 15:36

    krzesełko się przyda i jeśli mogę podpowiedzieć z doświadczenia - koniecznie ciepły i lekki polar

    OdpowiedzUsuń
  5. Polarek posiadam, kilka nawet. Zresztą będziemy w strojach organizacyjnych, a one są bardzo ciepłe.

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...