poniedziałek, 13 czerwca 2016

Ostatnia porcja zdjęć z USA

DSC00273

Greens - czyli kawałek Europy w centrum Dayton.

DSC00275

A to wyludnione w niedzielę centrum Fairborn. Tylko straszydła czuwają...

DSC00278

Pod największą flagą, jaką widziałam w czasie pobytu.

DSC00280

Z tym ,,panem'' obowiązkowo należy się uwiecznić. Ponoć do niedawna ,,pan'' zdecydowanie bardziej siedział niż leżał, ale czas nikogo nie oszczędza!

IMG_20160521_130906

,,Parkingowe'' kaczki przed Walmartem.

IMG_20160522_150806

A tu najpiękniejszy but z widzianych tu, w Ohio. Niestety, mojego rozmiaru nie było... A mogłam zadziwić wieś!

4 komentarze:

  1. Cudne buty:) było kupić jakikolwiek rozmiar
    Chętne by się znalazły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na to nie wpadłam. Poza tym paw chyba pechowy jest w niektórych kręgach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kaczusia z tymi pisklakami -wymiata!. Super zdjęcie. Przypomniała mi się berlińska kaczka krzyżówka, która od kilku już lat gniazduje na balkonie 5 piętra i co roku właściciel tego balkonu wzywa pogotowie animalsowe gdy kaczęta się wyklują, by je przewiezli do pobliskiego jeziorka. Bowiem kaczki krzyżówki często gniazdują w opuszczonych dziuplach, by uchronić pisklaki przed lisami itp. Co zabawniejsze, kaczucha wcale nie boi się właściciela balkonu ani tych, co przyjeżdżają w celu przeprowadzki.
    Wiesz, ja to jestem nieco staromodna- dla mnie flaga powinna być tylko na maszcie a nie powinna być częścią ubrania.
    U nas nie ma kultu flagi, bo zawsze tych chorągwi, flag i różnego rodzaju
    proporców było w przeszłości sporo- kto wystawiał swych zbrojnych to miał własną chorągiew, z własnym obrazkiem.
    Jak widać na dokumentacji fotograficznej strasznie się napaliłaś na tego "chudzielca':))))
    Było kupić te buty z pawim oczkiem, mogłabyś nawet na jakiejś aukcji je upłynnić. Ja to bym w takim butku posadziła jakies kwiatki.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na ,,doniczkę'', to jednak bucik był zbyt drogi...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...