wtorek, 22 grudnia 2020

Inne Święta

 Zapewne takie będą w tym roku przez zarazę...

Może trochę smutniejsze przez ograniczony limit osób przy stole, może przez to, że właśnie covid kogoś zabrał  lub unieruchomił gdzieś w świecie i nie pozwolił przybyć. No i ta ohydna aura, dodatkowy ,,bonus''. 

U nas też dylematy rozmaite, ale mimo to cieszymy się perspektywą spotkania, choinki, potraw, na które się cały rok czeka itp. A największa radość to patrzenie na wnuki, ich zachwyty nad prezentami, fascynację ozdobami na drzewku i licznymi dekoracjami, które są dziełem mojej uzdolnionej Synowej.

Cieszy mnie też, że mimo pewnego osłabienia i konieczności ciągłych rajdów między szpitalami, udało mi się przygotować wszystko jak zawsze, zgodnie z rodzinną tradycją. Jeszcze jutro kilka zadań kuchennych do realizacji, ale to w gruncie rzeczy drobiazgi, więc nie męczące.

Kochani! Niech i Was jak najbardziej cieszą te święta 2020, mimo że tak  nietypowe!

8 komentarzy:

  1. Najlepszego Grażynko, a przede wszystkim rozwodu ze skorupiakiem!!!! A zaraza w końcu minie, wszystko wszak mija.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego, świątecznego czasu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Pani życzę, a na przyszły rok samych przyjemności i pozytywnych zdarzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego,zdrowych , rodzinnych Swiat!Samych dobrych dni i zdrowia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i dużo siły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby optymizm, który się wyczuwa w każdym poście, nigdy Cię nie opuścił.Wszystkiego pięknego, czego sobie życzysz, niechaj się spełni.Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych dobrych Świąt, pełnych miłości i tego, co wazne.
    I lepszego Nowego Roku;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem niemal pewna, że to były bardzo udane Święta :) Twój optymizm często działa na mnie jak najlepszy uspokajacz, za co bardzo dziękuję! Zdrowia życzę - głównie i przede wszystkim. Reszta przyjdzie sama. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...