wtorek, 8 stycznia 2013

Zjadło!

Wpis o nowych sprawach w gminie!

Z uwzględnieniem naszej zabytkowej kaplicy. Z XVII wieku. Aktualnie odbudowywanej...

A tak przy okazji odbył się zlocik. Wiedźmy stawiły się w komplecie, wszystkie trzy! Newsem dnia okazał się ożenek Doris. Ona wdowa, on wdowiec, poznali się na nowo po latach biernej znajomości, pokochali...I 9 lutego sobie przyrzekną! Oby im się działo!

Próbowałyśmy nalewek. Dwie moje (kawówka i jężynowo-malinówka) plus malinówka Betty. Każda zacna! Państwowa ,,wiśniówka'' nie doczekała się weryfikacji... Nie było komu próbować...

 

Za to dyskursy bezcenne!....

4 komentarze:

  1. ~Antoni Relski9 stycznia 2013 00:40

    Trzy wiedźmy jak trzej królowie. Czyżby w tej cyfrze była jakaś tajemnica?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie niedawno wordpress notkę zjadł. Napisałam, zapisałam jako szkic i... Nigdzie jej nie ma. Może kiedyś się znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie łakome te nasze blogowe portale wiecznie nienażarte...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście! Przecież i ,,Boh Trojcu ljubit'', i starożytni twierdzili, że ,,omnia trinum perfectum''.

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...