środa, 17 lipca 2013

Takie tam dyrdymałki

Moja debiutancka ratafia otrzymała dziś ostatni składnik w postaci sporej garści dojrzałych wiśni. Słój po brzegi wypełniony, wygląda i pachnie przecudnie! Jeżyny już się nie zmieszczą, będą stanowić osobną kategorię.


Nalewka na liściach mięty pachnie tak sobie, za to ładny ma kolorek i w smaku jest całkiem-całkiem. Bo się nie oparłam pokusie i spróbowałam odrobineczkę.


***


Panowie śmieciarze po raz trzeci nie dostarczyli worków segregacyjnych. Już mnie to przestaje dziwić. Dojrzewam do tego, by zawieźć moje plastikowe odpady pod siedzibę Urzędu Gminy. Wszak na ulotce tłustym drukiem stoi, że śmieci są własnością gminy właśnie! Gotowa jestem im ową własność ,,łaskawie'' zwrócić, niech sami kombinują, co z tym zrobić...


***


Z zupełnie innej beczki. Po powrocie w pielesze napawam się nieustająco  możliwością oglądania programów, do których w Gdyni nie miałam dostępu. Szczególnie mam na myśli  Canal+ Film (bo Canal + jako taki zaginął jakiś tydzień temu bez wieści)  i Kuchnia +.


Dziś przepiękny film zaliczyłam, pod tytułem ,,Jedwab''. Takie spokojne, refleksyjne kino... Bez epatowania przemocą i tempem szaleńczym! Coś w sam raz dla takich jak ja  ,,staruchów''!


W ,,Kuchni'' z kolei Warsztaty Smaku z mistrzem Tomkiem Jakubiakiem. Moim ulubieńcem absolutnym! Taki misiowaty ten Tomek! I przez to przeuroczy...

9 komentarzy:

  1. ~Antoni Relski18 lipca 2013 00:20

    Ratafia Już ???
    To ja jestem bardzo z tyłu z moim przepisem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...za naleweczki dziękuję. Po ostatnim kosztowaniu takowej z kwiatów czarnego bzu byłem bardzo zdziwiony, że chodnik tak krzywo jest położony...

    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, nie skorzystam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo naleweczki się smakuje w bardzo symbolicznych ilościach. Lub zażywa jako lekarstwo, z tegoż bzu na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Antoni drogi, to pewnie raczej ja się zbytnio wychylam! Jako debiutantka, do tego niecierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro mają przyjechac po segregowane śmieci, zobaczymy...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no smakowało się tak przeszło 0,5 L... ^^

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...