piątek, 7 marca 2014

Dzień Kobiet pod psem!

A konkretnie pod dwoma...


Zięć ,,wyjechany'' na kolejne szkolenie, córcia mocno zajęta, więc Bilbo u nas na komornem. W sobotę i niedzielę. Małż, ,,dżentelmeniejący'' z roku na rok, chciałby mnie-kobietę gdzieś uprowadzić, choćby na dobrą kawę. Czy jednak można bezpiecznie zostawić dwa potworki same?...


Próbę podejmiemy do południa, gdy wyruszymy na cosobotnie zakupy. Jeśli po powrocie mieszkanie będzie całe i niezbroczone krwią, to może odważymy się i na wypad popołudniowy. Niezbyt długi, dwie-trzy godzinki...


W niedzielę wyruszymy w jakiś plener, by się żywina wybiegała. Pogoda ma ponoć dopisać... Będziemy wiosny szukać!


***


Mając dziś do wyboru mycie okien lub porządkowanie ogródka, zdecydowałam się na opcję numer dwa. Już w jakichś osiemdziesięciu procentach pozbyłam się jesiennych liści, opatulających wszystko. Zaczęłam likwidację grabkami, skończyłam oburęcznie... Przy okazji odkryłam mnóstwo budzących się do życia istnień botanicznych. Ciemiernik lada dzień zakwitnie, trzy ogromne pąki gotowe do startu! Ranniki też się zdecydowanie z ziemi wychylają.


***


Po sobotniej lub niedzielnej konsultacji telefonicznej z Sister zaklepiemy trzy noclegi w Rzykach i jeden na Słowacji. Oczywiście, nie omieszkamy nawiedzić Magdy, i to dwukrotnie! W pierwszym i ostatnim dniu pobytu. Jak ja się tego maja doczekam?!...


Psicę zostawimy u Asi i Michała. Jeszcze o tym nie wiedzą... Ale skoro teraz my przyjmujemy z otwartymi ramionami Bilbusia... Nie ma zmiłuj!

6 komentarzy:

  1. -- no i mam nadzieję , że mieszkanie nie było zboczone krwią i udało Wam się wyskoczyć na małą kawkę...
    -- pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. KRWI NIE BYŁO, ALE KAWKI TEŻ NIE! PRZENOSIMY NA NIEDZIELĘ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, mnie dzisiaj czka 400 m2 do wysprzątania plus mała altana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pałac jakiś?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno... Ale cóż jest teraz pewnego na świecie?...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...