sobota, 26 kwietnia 2014

A w ogródku...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC02839

 

Te floksiki akurat nie w ziemi, tylko w donicy na tarasie. Ale bujne w tym roku!

DSC02837

Skalniakowe maleństwo, wdzięcznie się rumieni.

DSC02836

Omieg kaukaski na skalniaku-gruzaku.

DSC02835

Forsycja w apogeum!

DSC02834

 

A to kaczeńce, po które odbyliśmy długą wyprawę...

 

 

 

 

DSC02833

Najpiękniejszy z tegorocznych tulipanów.

DSC02832

A tu jego ,,bracia mniejsi'', nastawieni patriotycznie!

DSC02831

I kuzyni botaniczni, moja wielka miłość od kilku lat.

Nie mogłam się powstrzymać, by Wam nie zaprezentować. Mam nadzieję, że i Wam takie widoki (szczególnie na żywo) ładują akumulatorki dobrą energią...

16 komentarzy:

  1. -- no popatrz, a mi do głowy nie przyszło, ze floksiki można w donicy... a tak ładnie się prezentują...
    - pozdrawiam w niedzielny mglisty poranek....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!:) Uwielbiam taką kolorystykę:)

    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w ogródku, cudnie. U mnie nie tak jak u Ciebie, ale też się cieszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ...kwiatki piękne a floksy nadal trzymaj w doniczkach bo w gruncie rozrosną się na potęgę i zdominują ogród. Właśnie taka inwazję przeżywamy... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, bez wyjątku!
    A tej hortensji nie możesz przesadzić?
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi głupio zabierać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsadziłam w donicę z odwrotnego powodu, bo barwinek je tłamsił!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ogródek, choćby najmniejszy, piękny o tej porze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię koloru pomarańczowego, ale w przypadku kwiatów oranż jest przepiękny! Nie mogę się doczekać nowo nabytej pomarańczowej róży!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasz poranek też był mglisty, ale potem się rozjaśniło i było słonecznie, choć chłodnawo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie tu dziś u Ciebie-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. nareszcie zdjęcia w notkach, mam nadzieję, że będzie więcej, zwłaszcza ciekawa jestem tych kulinarnych

    OdpowiedzUsuń
  13. Już zaszły zmiany, bo zdjęcia z poprzedniego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dalej sama sobie z tym nie radzę, ale gdy Małż ma dzień dobroci, to mi wstawia!

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze się będziesz z tego nieumienia śmiać, dasz radę. Sesja w ludowych strojach znakomita!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jakąś niechęć do wchłaniania nowej wiedzy, jeżeli chodzi o pracę z komputerem...

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...