wtorek, 30 grudnia 2014

,,Mija rok, dobry rok...''

Zdecydowanie z żalem będę jutro żegnać rok 2014! Za to będzie co wspominać, gdy nadciągną lata chude... Lub mniej udane.


Po dwóch poprzednich, trudnych, nerwowych, smutnych, ten ostatni rok był pełen radości. Bo to i kilka bardzo ciekawych wyjazdów, i moja pięciokrotnie świętowana sześćdziesiątka, i dużo frajdy z działalności w Kole Gospodyń, spokój i harmonia w całej rodzinie, itp., itd.


W ostatnim miesiącu dodatkowo spotkały mnie drobne, acz niespodziewane, bonusy materialne. Wczoraj dostałam pismo z ZUS-u z informacją, że emeryturka moja nauczycielska po przeliczeniu wzrosła sympatycznie o dwie stówki. Jak tu się nie cieszyć?! Niepokojący mnie lekko dług, o którym tu jakiś czas temu wspominałam,  też został zwrócony. Wchodzę więc w Nowy Rok bez żadnych trosk finansowych. Nikt mnie nie jest nic winien, ja nikomu też nie.


A że tam czasem coś strzyknie i zaboli, to trudno! I tak jest nie najgorzej. Sporo rówieśników ma już za sobą nie tylko strzykanie... Zamawiamy właśnie stacjonarny rowerek, więc na pohybel skrzypiącym stawom!


***


Jutro świętujemy sobie w zaciszu domowym. Nabyłam dwa malutkie szampany, a w ramach sylwestrowej rozpusty sorbety: dla Małża z czarnej porzeczki, dla mnie ananasowy! Posiedzimy, pogadamy, obejrzymy wiejskie fajerwerki o północy i... lulu! Jak na parę seniorów przystało. Szaleć będziemy w sobotę...


***


Moim kochanym  Czytaczom i Zaglądaczom życzę, by Nowy Rok 2015 był dla Was tak udany, jak dla mnie poprzedni!





20 komentarzy:

  1. Bo Ty jesteś super Dziewczyna i tak miało być!
    I 2015r będzie jeszcze lepszy, bo taki musi być!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się spełniło !
    Wszystkiego najlepszego Tobie i Twojej rodzinie, szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Antoni Relski31 grudnia 2014 04:05

    Biegnę do sklepu . Ja mam tylko jeden szampan a warunki wiejskie podobne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie też wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też rok był całkiem niezły. Szampana nie kupiłam, toast spełnię winem. Za to upiekłam dziś sernik. Zapewne do drugiej będa na osiedlu hałasować, więc poczytam z rozpaczy "policjantów" Jo Nesbo.
    A dopiero co skończyłam "Wołanie kukułki" i "Jedwabnik" - obie popełnione przez autorkę Harry Pottera, ale pod pseudonimem Robert Galbraith.
    Życzę Ci zdrówka i tego, byś za rok o tej porze znów napisała: "to był dobry rok".
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy! :)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pragnę złożyć Tobie życzenia: szczęścia, dobrego zdrowia,i nieustającego powodzenia. podczas nadchodzącego Nowego Roku.2015..

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego co najlepsze dla Ciebie Grażynko i dla Twoich bliskich :)
    Do Siego 2015!


    p.s. pakuję dobre jadło (dietetyczne nadal!) i uciekam na wieś, do moich Krwiopijców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~matka karmiąca31 grudnia 2014 11:21

    Wszystkiego naj,naj ,naj na Nowy 2015 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  10. -- zdrowia i spokoju... na ten Nowy 2015 Rok ... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za tyle życzeń. Jeśli się spełnią, a wiadomo, że w kupie wszystko lepiej działa, to będę mieć bardzo szczęśliwe 365 dni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosiego Roku zyczy
    MTS

    OdpowiedzUsuń
  13. Mietek i Ke dolaczaja sie do zyczen.


    Mietek domaga sie dolaczenia glosno i energicznie zeby nie powiedziec wrzaskliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...czego Tobie i Twoim najbliższym życzę - oby ten rok nie był gorszy od poprzedniego...

    OdpowiedzUsuń
  15. ~matka-dzieciom1 stycznia 2015 06:34

    Zgubiłam twojego maila :-( chciałam powiedzieć gdzie teraz jestem, a na tablicy nie chcę ogłaszać. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. To proszę bardzo: zgaga19@wp.pl. I dzięki za pamięć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Doceniam starania dzisiejszego Solenizanta!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja życzę Wam Radosnego, Grubego, Zdrowego i Najlepszego Roku, a niech tam wam się wiedzie jak najlepiej
    j

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że ,,grubego'' tylko w sensie zasobności portfela, a nie tuszy? :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło czytać, że i dla Ciebie ten rok był tak dobry.
    U mnie również udało się przeprowadzić i doznać wiele dobrego. :)
    Czyli co najmniej tak dobrego roku, jak ten, który właśnie się skończył Ci życzę!
    iw

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...