niedziela, 17 stycznia 2016

,,Moje córki krowy''

Namówiłam Małża i wybraliśmy się dziś.


Trochę się obawiałam własnych reakcji, bo tematyka wciąż jeszcze dla mnie stosunkowa świeża. Ale w sumie film pozostawił optymistyczne przesłanie.


Małż stwierdził, że mu się podobało, ale nie do końca. Mnie natomiast absolutnie do końca! Aktorstwo Kuleszy, Dziędziela i Muskały na najwyższym poziomie. W czołówce filmu tekst: ,,ze specjalnym udziałem Marcina Dorocińskiego''. Rólka mała, ale to istna perełka!


Przy okazji polecam  bardzo ,,Serce, serduszko'', Jana Jakuba Kolskiego, też z Dorocińskim i Muskałą. I przezabawnym epizodem Szyca.


Może to niemodne, ale lubię polskie kino. I już!

13 komentarzy:

  1. to trzeba się wybrać do kina
    Lubię polskie filmy, te starsze też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką ochotę na obejrzenie paru polskich filmów, jak się tylko uda, pójdę na moje córki. Dziękuję za pozytywną recenzję, zachęciłaś mnie. :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Film raczej dla kobiet. Ale są jeszcze chyba gdzieś wrażliwi panowie?:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te starsze szczególnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały jest ten film! Moje prywatne Oscary idą do Kuleszy i Dorocińskiego... jest tak rozkosznie obrzydliwy! Mądre, dobre kino. Dobrze, że potrafimy jeszcze tak kręcić.

    OdpowiedzUsuń
  6. I że mamy tak zdolne reżyserki|!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam... I chyba przyjdzie mi oglądać w TV lub jak się ukaże na DVD. Ostatnimi czasy uwielbiam polskie komedie - im głupsza, tym lepsza, bo większa szansa by się odmóżdżyć.. A resetowanie przydaje mi się ostatnio na okrągło :) Tylko na filmy nie ma tyle czasu ile by się chciało mieć...
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli polskie komedie, to polecam te starsze. Odmóżdżają, ale nie do imentu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. To teraz modne lubić polskie kino.
    My zaś je lubimy niezmiennie.
    Czuję się zmotywowany do pójścia na ten film. A Kolskiego oglądam jak leci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Ela z Gdańska20 stycznia 2016 10:36

    Mam takie samo zdanie o tym filmie-świetny.Też bardzo lubię polskie kino chociaż nie każdy film . Z komedii polecam Excentryków,świetny Sthur i wiele perełek- epizodów.Wspaniała Dymna,Pszoniak,Zborowski,Opania i wielu innych i dobre dialogi.Warto zobaczyć-dobra rozrywka w te zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do ,,Serca, serduszka'' muzykę tym razem skomponował ktoś inny. I to mi odrobinkę przeszkadzało, bo przywykłam do ,,schematu''. Ale poza tym wszystko jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na ,,Ekscentryków'', choć ostatnio krytycy gremialnie w tv zjechali film. Ale krytycy krytykami, a widz widzem. Na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez bylam na tym filmie.Przyznaje,perelka.
    A dialogi,po prostu miodzio,
    Troche balam sie swojej reakcji na jeszcze swieza traume,
    Ogolnie-zadowolona,
    pozdrawiam Solcia

    OdpowiedzUsuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...