wtorek, 7 lipca 2020

Po...

Ze spokojną głową wyjeżdżałam na Piernikalia. Albowiem poranne badania w szpitalu wykazały, że jestem zdrowa! Był mały moment niepewności, coś w mammografii było niejasne, ale  po powtórnym badaniu wszystko okazało się ok.

Podróż pod Kołobrzeg trasą nr 6 dość żmudna. Zwykle jeździmy inaczej, bocznymi drogami, gdzie luźno. Przywitał nas deszcz, potem też było dość ,,przekropnie'', ale pogoda nieważna, gdy towarzystwo doborowe. 

Asine maluchy spisały się dzielnie, nie marudziły, dały się nawet rodzicom wyspać. Jurcio rozdawał uśmiechy, Iga zakochała się w naszym przyjacielu Marianie. Przy ogniskach więcej było tym razem gadania niż śpiewów, ale to pewnie z powodu długiego okresu niewidywania się?... 

Jedyny minus to niemal nieustanny ból pleców, który mnie prześladował. Pewnie od innych niż na co dzień pozycji. W domu więcej poleguję, tu raczej siedziałam. Nic to, ratowałam się na różne sposoby, niekoniecznie zalecane przez konwencjonalną medycynę. Ważne, że pomagało...

Pięć dni minęło jak oka mgnienie. Nasza gospodyni jak zawsze narzekała, że za krótko, ja jak zawsze tłumaczyłam, że lepszy niedosyt niż przesyt. Może spotkamy się ponownie na chwilkę w sierpniu, bo zabrakło jednego ważnego uczestnika, zapracowanego ponad miarę...


4 komentarze:

  1. Wspaniale sa takie spotkania.Ilekroc jestem w Polsce , spotykam sie zawsze z kolezankami jeszcze z LO.Czujemy sie wtedy mlode i wspominamy wspolne lata.Od matury minelo ponad 50 lat ale to niewazne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Te lata sa zupełnie nieważne. Nasze grono tez zna sie od niemal 50 lat...

      Usuń
  2. Bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że z Twoim zdrowiem wszystko w prządku. Nawet kilkudniowy pobyt w innym miejscu niż własny dom cieszy i daje nadzieję, że tego "luzu" będzie coraz więcej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chwila lęku była, ale nic to. Buziaki!

      Usuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...