piątek, 7 sierpnia 2020

Takie bla-bla upalne...

Czasem bywam obserwatorem rzeczy ulotnych i dziwnych...

Taka na przykład prozaiczna sprawa. Kiedyś wyczytałam, że kobiety i mężczyźni różnią się między innymi tym, w jaki sposób zawieszają w toalecie papierek. Podobno panie ,,odwijką'' w stronę ściany, panowie przeciwnie. Zaczęłam więc obserwować. I chyba faktycznie coś w tym jest. Osobiście skłoniłam się ku wersji męskiej, gdy zauważyłam, że Małż mnie  notorycznie ,,poprawia''... W końcu po co drzeć koty, gdy o taki drobiazg idzie?

W komórce już pokaźny zbiór przetworów. Circa 150 sztuk soków, musów i dżemów. I trzy nalewki nastawione, a w perspektywie jeszcze pigwówka, miętówka  i malinówka. 

A teraz obawa o wrześniowy wyjazd z Magdą. Już przeniesiony z maja... Gdy niby takie duże zagrożenie było. A co wobec ostatnich doniesień?... Rezerwacja od 31 sierpnia. Region wprawdzie na razie nie ,,czerwony'', ani nawet ,,żółty'', ale kto wie, co się wydarzy do godziny ,,w jak wyjazd''?... 

W ogrodzie staram się udawać, że nie widzę ślimaków obrzydłych bezskorupowych. Już pożarły nawet takie rośliny, których do tej pory nie tykały. Na przykład kokoryczki. Nie gustują na szczęście w azaliach i rododendronach. Za to całkowicie skonsumowały jedną różę... Pozostałe zostały oszczędzone.

W poniedziałek i środę uprzejmie upraszam o kciuków trzymanie, bo czekają mnie badania. które wskażą, czy się skorupiak nie ujawnił tu i tam...






6 komentarzy:

  1. Kciuki będę trzymała bardzo, bardzo mocno. Liczę na dobre wieści po badaniach. Przetworów nigdy nie robiłam, ale tych naleweczek, to bym popróbowała, bo już same nazwy brzmią apetycznie. Męski sposób wieszania papieru był propagowany(o ile pamięć mnie nie zawodzi) przez Praktyczną Panią Domu,więc też go stosuję. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że faceci mieli wpływ na Panią Praktyczną?):

      Usuń
  2. Mnie to obojętne, różnie zawieszam, bo u mnie nie wisi na ścianie tylko na odrębnym stojaku zespolonym ze szczotką. Wierzę, że będziesz miała dobre wyniki.Głowa do góry!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie jestem ukrytym mężczyzną, bo mam trochę na tym punkcie hopla i poprawiam gdzie się da 😱. Życzę samych pozytywnych wieści po badaniach i kciuki oczywiście trzymam✊✊🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niejednokrotnie zauważyłam u siebie oznaki ,,zmężczyźnienia''...

      Usuń

Żyję,żyję

 Ale co to za życie... Moje trzydniowe chemie szpitalne, zakończone w kwietniu, nic nie dały. TK wykazało, że to co miało się zmniejszyć, ur...